Bloki tematyczne:
- Jak jesienią dbać o zdrowie?
- Kto pracuje w przedszkolu?
- Co mogę robić jesienią?
- Jakie plany na jesień mają zwierzęta?
Zadania dydaktyczno-wychowawcze:
- nabywanie umiejętności wypowiadania się na temat, tego co widać na obrazku
- grupowanie produktów spożywczych wg kryterium: zdrowe-niezdrowe
- doskonalenie umiejętności woklanych
- poznanie czynności wykonywanych przez lekarza oraz lekarskich akcesoriów
- poznanie skutków nadmiernego spożywania słodyczy
- doskonalenie umiejętności poprawnego wypowiadania słów
- nabywanie umiejętności powtarzania rytmów proponowanych przez nauczyciela
- aktywne uczestnictwo w ćwieczeniach ruchowych
- rozwijanie zdolności plastyczno-technicznych: wydzieranie,naklejanie,ozdabianie,kolorowanie
- wzbogacenie wiedzy na temat zachowań sprzyjającym zdrowiu
- poznanie roli i zadań nauczyciela
- doskonalenie umiejętności wypowiadnia się na podstawie wysłuchanego tesktu oraz obrazka
- rozwijanie spostrzegawczości wzrokowej i pamięci oraz słownictwa związanego z opisywaniem wyglądu postaci
- doskonalenie umiejętności taneczno-wokalnych
- zdobywanie informacji na temat prezentów, które można wręczyć na różne okazje
- zwrócenie uwagi na konieczność dobierania ubioru do warunków atmosferycznych
- kształtowanie nawyków sprzyjającym zdrowiu
- poznawanie jesiennych zwyczajów zwierząt
- przeliczanie, segregowanie kasztanów i żołędzi